Přejít na hlavní navigaci Přejít na změnu jazyku


Finanční manažer

APRB hledá Finančního manažera navazujících projektů kandidatury města Broumov na titul Evropské hlavní město kultury

Chcete se spolupodílet na rozvoji regionu Broumovska a pomoci městu Broumov dokázat, že kandidatura na titul Evropského hlavního města kultury měla smysl a má ho i pro každé další menší město. Právě teď hledáme do týmu Finančního manažera/finanční manažerku, který*á se zaměří na vícezdrojové financování, rozpočtování, sledování čerpání a reportování v rámci projektů.

Termín nástupu dle dohody, čím dříve tím lépe

Co bude součástí Vaší práce:

  • Zodpovědnost za vícezdrojové financování projektů (městské, krajské, národní a evropské zdroje).
  • Tvorba a správa rozpočtů, zajištění efektivního využívání finančních prostředků.
  • Sledování čerpání a kontrola správnosti použití finančních prostředků.
  • Pravidelné reportování finanční situace a výdajů s ohledem na požadavky poskytovatelů dotací.
  • Spolupráce s projektovým týmem a účetním oddělením při přípravě a realizaci projektů.
  • Příprava monitorovacích zpráv a žádostí o platby.
  • Komunikace s poskytovateli dotací a dalšími klíčovými aktéry na všech úrovních.
  • Zajištění a kompletace podkladů k dotacím ve spolupráci s projektovými manažery.

Doplňkové činnosti:

  • Provádění pravidelných finančních analýz a prognóz pro plánování budoucího rozpočtu.
  • Zajištění interní kontroly, příprava na externí audity a zajištění souladu s finančními předpisy a nařízeními.
  • Identifikace a řízení finančních rizik spojených s projekty, implementace opatření ke zmírnění těchto rizik.
  • Poskytování finančního školení a podpory ostatním členům týmu a zajištění, že projektový tým rozumí finančním procesům a požadavkům.
  • Implementace a správa finančních softwarů a nástrojů pro efektivní finanční řízení.
  • Plánování finanční udržitelnosti projektů po jejich dokončení a zajištění, že projekty budou finančně životaschopné i po skončení dotací.

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenost s finančním řízením a rozpočtováním projektů a controllingem
  • Znalost financování z různých zdrojů, včetně evropských fondů výhodou
  • Orientace v národní a mezinárodní dotační politice výhodou
  • Schopnost analytického a koncepčního myšlení.
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.
  • Samostatnost a schopnost týmové spolupráce.
  • Dobrá znalost anglického jazyka
  • Velmi dobrá znalost MS Office, zejména Excel a systémů ERP.
  • Časová flexibilita a odolnost vůči stresu.

Co Vám nabízíme:

  • Práci na částečný nebo plný úvazek dle dohody.
  • 4 týdny dovolené.
  • Pracovní notebook a telefon.
  • Zajímavou a tvůrčí práci s možností uplatnění vlastních nápadů a zkušeností.
  • Příležitost být součástí významného projektu rozvoje regionu.
  • Příjemné pracovní prostředí v areálu kláštera Broumov.
  • Odpovídající platové ohodnocení.
  • Flexibilitu z hlediska místa práce (home office + práce v kanceláři min. 20/80).
  • Volný vstup na akce (koncerty, výstavy, konference…).
  • Slevu na obědy v klášterní restauraci U Tří růží.
  • Slevu v klášterní kavárně Café Dientzenhofer.
  • Přátelskou pracovní atmosféru.
  • Podporu vašeho dalšího vzdělávání.
  • Meditace na pracovišti.

Pokud jste se v popisu našli a vidíte svoji budoucnost v našem týmu, zašlete nám životopis a motivační dopis (max. 1 NS). Oba dokumenty zasílejte na email veronika.soumarova@aprb.cz do 30.07.2024. Vybraní uchazeči*uchazečky budou pozváni na osobní pohovor. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče * čku.



Podpořte nás